Essays about: "individual marketing plan"

Showing result 6 - 9 of 9 essays containing the words individual marketing plan.

  1. 6. Behovet av skogsägarwebb – en marknadsundersökning inom AB Karl Hedin Råvara

    University essay from SLU/Dept. of Forest Resource Management

    Author : Marika Lundin; [2015]
    Keywords : enskilda skogsägare; köpsågverk; IT; relationsmarknadsföring; individual forest owners; sawmills; relationship marketing;

    Abstract : I Sverige ägs cirka hälften av den totala skogsmarksarealen av enskilda skogsägare. Eftersom dessa privatägda skogar är en så stor andel av det totala skogsinnehavet utgör de en intressant resurs för de som förbrukar skogsråvara. READ MORE

  2. 7. Personalized Communications : A Cross Media tool for the future

    University essay from Grafisk teknik

    Author : Jennie Berglund; Magdalena Forsberg; [2010]
    Keywords : personalization; PODi; content analysis; cross media; marketing; response rate; ROI; variable data printing; database; campaign; media channels;

    Abstract : Personalized communication is when the marketing message is adapted to each individual by using information from a databaseand utilizing it in the various, different media channels available today. That gives the marketer the possibility to create a campaign that cuts through today’s clutter of marketing messages and gets the recipients attention. READ MORE

  3. 8. Marketing Plan for Design Jewelry : Case Anniina Dunder

    University essay from Företagsekonomiska institutionen

    Author : Mikaela Dunder; [2008]
    Keywords : Marketing planning; Small business; Jewelry designer;

    Abstract : Jewelry designers might not be as customer-centered as Kotler recommend. Additionally, they are not constantly seeking to grow and make the most profit out of satisfying consumer needs better than competitors. READ MORE

  4. 9. Medlemmen som ägare : effekterna av insatsemissioner i Svenska Lantmännen

    University essay from SLU/Dept. of Economics

    Author : Lovisa Nilsson; [2002]
    Keywords : kooperation; lantbrukskooperation; jordbrukskooperation; insatsemission; ägarengagemang; Svenska Lantmännen;

    Abstract : Definitionen av ett kooperativt företag är att företaget ägs, nyttjas och kontrolleras av samma människor. Det betyder att medlemmarna i ett kooperativ har flera olika roller att utöva, såväl den som leverantör eller köpare av ett kooperativs produkter, som ägare av kooperativet och som förmånstagare av kooperativets nytta. READ MORE