Essays about: "problem for Customer Relationship Management"
Showing result 1 - 5 of 42 essays containing the words problem for Customer Relationship Management.
-
1. Customer segmentation in Retail: An Experiment in Sweden
University essay from Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapAbstract : The retail industry is continuously transforming due to digitalization, globalization, urbanization, and automatization. These factors contribute to new and more transparent retail with new customer behaviors, business models, and international competition. READ MORE
-
2. Integration of Advanced Product Quality Planning in Quality Preparation for an Original Equipment Manufacturer in the Automotive Industry : A Case Study at Volvo Group Trucks Operations Powertrain Production in Skövde
University essay from Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleAbstract : This study examines the development of Volvo Group Trucks Operations Powertrain Production (Volvo GTO PTP) in Skövde, focusing on the implementation of processes for new products intended for both internal and external customers. Previously, the company solely supplied products within the Volvo Group, functioning as an Original Equipment Manufacturer (OEM). READ MORE
-
3. Sågverkens syn på granbarkborreskadat virke i södra Sverige – användningen och framtiden
University essay from SLU/School for Forest ManagementAbstract : Granbarkborreskadat virke har länge varit ett faktum för markägaren men också för skogsföretagen och sågverken. Skogsföretagen vill behålla en god relation med leverantörerna, det vill säga skogsägarna, och känner sig därför tvungna att köpa in sämre virke som håller sämre kvalitéer. READ MORE
-
4. Landskapsarkitekten och verktygen : fem fältstudier testar verktygens villkor, konsekvenser och möjligheter för att uppfatta och representera landskap
University essay from SLU/Dept. of Landscape Architecture, Planning and Management (from 130101)Abstract : En av landskapsarkitekturens utmaningar är att kontinuerligt utveckla och modellera de verktyg som arkitekten använder på sätt som löser de problem som definierar relationen mellan människa och miljö idag (Corner 2014; Balmori 2014; Wingren 2009; Oles et. al 2014). READ MORE
-
5. Social Media Marketing Strategies and Consumer Engagement during the COVID-19 Pandemic : An exploratory study of IKEA, including a multiple-case comparison between the UK, Australia and Sweden.
University essay from Jönköping University/IHH, Redovisning, Marknadsföring, SCM, Informatik och RättsvetenskapAbstract : ABSTRACT Background: The marketing efforts made by firms have been forced to change dramatically during the past year as a consequence of the COVID-19 pandemic. Online communication and social media platforms have seen a boom in users and firms have been forced to switch both their sales and marketing efforts to the online world. READ MORE