Essays about: "marketing service differentiation"
Showing result 1 - 5 of 13 essays containing the words marketing service differentiation.
-
1. Hur påverkas långsiktiga kundrelationer av digital marknadsföring? : en studie av etablerade lantbrukskunders upplevelser av Länsförsäkringar Uppsalas digitala marknadsföring
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : Marknadsföring används för att nå ut på marknaden med syftet att sälja en produkt eller tjänst. Tidigare exponerades konsumenten för marknadsföring främst i tv, radio och tidningar. Denna traditionella marknadsföring finns fortfarande kvar, men en ny generation av digital marknadsföring har nu nått oss. READ MORE
-
2. CSR för delade värderingar : en fallstudie av kundperspektiv hos skogs- och lantbrukskunder inom banksektorn
University essay from SLU/Dept. of Forest EconomicsAbstract : Finansbranschen, vilken är en bransch beroende av relationer. Hållbarhetsarbete som innebär begränsning av social och miljömässig påverkan är idag en viktig del av företagande i många branscher. Hur hållbarhetsarbetet tas i uttryck kan skilja sig mycket även inom samma bransch. READ MORE
-
3. How can catering businesses achieve competitive advantages in Chinese market : Using service differentiation strategy as marketing strategy
University essay from Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskapAbstract : .... READ MORE
-
4. It’s greener to dive in the Philippines! : A qualitative study of green marketing in dive and adventure tourism.
University essay from Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Abstract : Purpose and research question: The purpose of this study is to provide and attain a deeper understanding of how the business philosophy of green marketing affects recreational adventure tourism. Further, the study intends to identify and analyze green marketing in relation to service development, green marketing strategies, branding, segmentation and positioning in the dive tourism sector. READ MORE
-
5. Recent gentrification tendencies in China : A case study of potentials and threats in Changzhou
University essay from Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för fysisk planeringAbstract : In nearly 30 years of urban development in the emerging economies, as China, gentrification has evidently been the dynamic urbanization changes of urban social space which is driven by government and marketing. With the impacts of current neo-liberalization, the case study of Changzhou indicates how the government and marketization functions in planning. READ MORE