Essays about: "olika sociala medier"
Showing result 1 - 5 of 148 essays containing the words olika sociala medier.
-
1. Var kommer intresset till hyggesfritt skogsbruk ifrån?
University essay from SLU/School for Forest ManagementAbstract : Hyggesfritt skogsbruk är något som mer och mer ses som ett intressant alternativ för skogsägare. Det diskuteras hyggesfritt skogsbruk i olika debattforum, på nyheter och i politiska sammanhang. Även hos de väletablerade skogsföretagen pågår diskussioner om hyggesfritt. READ MORE
-
2. Handling Cancel Culture online
University essay from Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationAbstract : Studien har som syfte att bidra till en större förståelse för mottagarperspektivet inom kriskommunikation för att kunna utveckla krisstrategier. Syftet är att förstå unga vuxnas uppfattning av fenomenet cancel culture och hur detta kan tas i beaktning för att motverka kris på sociala medier. READ MORE
-
3. A Comparative Study of Responsiveness of Native Applications and Progressive Web Applications
University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Abstract : The development of Progressive Web Applications (PWAs) as opposed to Native Applications (NAs) has experienced a significant shift in recent years in the mobile application market. PWAs are more and more common since they are affordable, simple to use, and cross-platform compatible. READ MORE
-
4. Fashioning the Art Gallery : Illusion, Commodity and Death in Martin Margiela at Lafayette Anticipations; A Digital Study of Interdisciplinary Artistic Practices
University essay from Uppsala universitet/Konstvetenskapliga institutionenAbstract : A study of the shift within the practice of Martin Margiela's creative practice based on his solo exhibition at Lafayette Anticipations from Oct. 20 to Jan. 2 2022 in Paris, France. READ MORE
-
5. Influencer Whitelisting & Dark Posts : A Cross-generational Study on Consumers’ Perception and Trust in Social Media Advertisement
University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Abstract : This paper investigates the perception of dark posts in influencer whitelisting (IWL) and their impact on consumers’ trust compared to other forms of sponsored content on social media. The study employed a mixed-methods approach involving a survey with open-ended questions to gather data from participants across different generational cohorts - GenZ, Millennials and Gen-X. READ MORE