Essays about: "side selling"
Showing result 11 - 15 of 21 essays containing the words side selling.
-
11. Understanding Customer-related Issues in Mergers & Acquisitions An exploratory case study
University essay from Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningAbstract : Value creation for the entity is one of the main reasons for companies to engage in Mergers & Acquisitions (M&A). Although customers play a crucial role in creating value for a company by generating revenue, these stakeholders are rarely discussed in M&A research. READ MORE
-
12. An Investigation into the Applicability of Node.js as a Platform forWeb Services
University essay from Interaktiva och kognitiva system; Tekniska högskolanAbstract : This study investigates the applicability of node.js for developing web services.Node.js is a software platform for developing event-driven networking applicationsusing JavaScript. READ MORE
-
13. Web application development with .NET : 3-tier architecture
University essay from Institutionen för informationsteknologi och medierAbstract : The reason for performing this project work is to develop a Web application for the Student Union of Mid Sweden University applying the modern and comprehensive Microsoft .NET framework platform architecture. READ MORE
-
14. Förutsättningar för mikrobryggerier i Sverige : hur ser marknaden för mikrobryggerier ut i Sverige idag och i framtiden?
University essay from SLU/Rural Buildings and Animal Husbandry (until 121231)Abstract : Förädlingsmöjligheter av varorna man odlar i ett lantbruk är oändliga. Det finns oftast en högre vinst i att genomföra förädlingen och sälja slutprodukten än att sälja varan direkt efter skörd. Maltkornsodlare säljer oftast varan direkt efter skörd eller lagrar en tid för att kanske invänta ett bättre pris och därefter sälja. READ MORE
-
15. Assessment of factors influencing marketing strategies of Software as a Service or SaaS
University essay from Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för managementAbstract : This paper analyses marketing strategies appropriate for small companies providing SaaS (“Software as a Service”) solutions. The exploratory research approach was adopted to answer the thesis question. Three frameworks were used by the researchers as the basis for data analysis. The first is the DEMATEL approach developed by Wu et al. READ MORE