Essays about: "e- marketing strategy"

Showing result 16 - 20 of 105 essays containing the words e- marketing strategy.

  1. 16. Trust Builder Bitcoin : Cryptocurrencies as Marketing Tools beyond Functionality in the Exemplary Application Sector Online Sex Shops

    University essay from Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Author : Sarah Palurovic; [2021]
    Keywords : Bitcoin; Crypto Currencies; Bitcoin as a Marketing Tool; Online Sex Shop Marketing; Trust building; Brand Extension;

    Abstract : Up until now, Bitcoin as a marketing tool to leverage the brand image of an e-retailer has only been researched scarcely. This paper contributes to filling this gap by looking at Bitcoin’s suitability as primarily a cognition-based trust-building tool in the context of online sex shops. READ MORE

  2. 17. Influencer marketing from a sensory marketing perspective : Social Media Influencers’ impact on the lack of tangibility online

    University essay from Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Author : Christoffer Håkansson; Frida Magnusson; [2020]
    Keywords : E-commerce; Influencer marketing; Online consumer behavior; Purchase behavior; Sensory marketing; Shopping-haul;

    Abstract : The purpose of this thesis has been to investigate the phenomenon of shopping-hauls from a consumer perspective. Along with exploring ifconsumers’ purchasing behavior is affected by shopping-hauls, the aim is to provide insights into the phenomenon and how it affects consumers. READ MORE

  3. 18. Challenges with Successful Marketing : A study to identify challenges and opportunities with introducing services of value-added-sales to customers within the prevailing steel manufacturing industry

    University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Author : Amanda Edlund; Evelynne Geiger; [2020]
    Keywords : Marketing strategies; steel manufacturer; value-added-sales; upgrading a customer; product-based; service-oriented; marketing; sales performance; communication.; Marknadsföringsstrategi; ståltillverkare; mervärdesförsäljning; uppgradering av kund; produktbaserad; serviceorienterad; marknadsföring; försäljningsutveckling; kommunikation.;

    Abstract : Marketing is an essential part of the overall organization when it comes to introducing a company’s new offerings to the market. Therefore, customers need to be informed and aware of the company’s entire portfolio to be able to make correct decisions that benefit them. READ MORE

  4. 19. Mervärdesstrategier i svensk tomatodling

    University essay from SLU/Dept. of People and Society

    Author : Sebastian Stotzer; [2020]
    Keywords : mervärde; tomat; strategi; fallstudie; producentorganisation; närodlat; värdeadderad; trädgårdsföretag;

    Abstract : Som en konsekvens av högre produktionskostnader behöver svenska tomatproducenter erbjuda mervärden för att vara konkurrenskraftiga, det vill säga skapa egenskaper som värderas högt av konsument och som differentierar tomaterna från importerade tomater som till exempel närhet till konsument, produktförädling, miljömässiga värden, smak och utseende. Denna studie utgår från intervjuer med svenska tomatodlare och handlar om hur olika odlare arbetar med mervärdesstrategier i svensk tomatodling. READ MORE

  5. 20. Mervärdesstrategier i svensk tomatodling

    University essay from SLU/Dept. of People and Society

    Author : Sebastian Stotzer; [2020]
    Keywords : mervärde; tomat; strategi; fallstudie; producentorganisation; närodlat; värdeadderad; trädgårdsföretag;

    Abstract : Som en konsekvens av högre produktionskostnader behöver svenska tomatproducenter erbjuda mervärden för att vara konkurrenskraftiga, det vill säga skapa egenskaper som värderas högt av konsument och som differentierar tomaterna från importerade tomater som till exempel närhet till konsument, produktförädling, miljömässiga värden, smak och utseende. Denna studie utgår från intervjuer med svenska tomatodlare och handlar om hur olika odlare arbetar med mervärdesstrategier i svensk tomatodling. READ MORE