Essays about: "viral marknadsföring"
Showing result 11 - 15 of 23 essays containing the words viral marknadsföring.
-
11. Entrepreneurial Marketing : A Descriptive Study of Swedish Charitable Organizations
University essay from Umeå universitet/FöretagsekonomiAbstract : This Sweden-based thesis provides insights into the way in which charitable organizations can use entrepreneurial marketing (EM). This has been made possible with a descriptive, qualitative study with structured interviews with 7 representatives from charitable organizations with diverse causes. READ MORE
-
12. Show me what you share and I’ll tell you who you are
University essay from Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationAbstract : Viral marketing is a technique employing consumers as a market force to spread messages in social networks, almost like a virus. The challenge with viral marketing is knowing how it works. We argue that previous research has focused too much on the content of the messages, rather the ones who actually share them. READ MORE
-
13. Kan jag bli viral?
University essay from Malmö högskola/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Abstract : Integrationen av sociala medier i dagens samhälle har bidragit till framväxten av en mersammankopplad och global värld. En värld som erbjuder fler tekniska möjligheter än tidigare, men som även bidrar med nya utmaningar. READ MORE
-
14. Viral marknadsföring : egenskaper hos virala reklamklipp
University essay from SLU/Dept. of EconomicsAbstract : Genom Internets uppkomst och sociala mediers utveckling har konsumenter allt mer börjat vända sig bort från traditionella medier som radio, TV och nyhetstidningar. Detta eftersom konsumenter ser sociala medier som en mer trovärdig källa till information och att det erbjuder dem att själva ha kontroll över sin mediekonsumtion. READ MORE
-
15. Going Viral - The Role of Brand-Incongruent Communication, Sender and Brand Connection in the spreading of communication on Social Media
University essay from Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiAbstract : Social media is increasingly used for marketing activities and marketers are counting on consumers to spread their communication online. However, research in terms of what makes a campaign a viral success is limited. READ MORE