Essays about: "viral marknadsföring"
Showing result 6 - 10 of 23 essays containing the words viral marknadsföring.
-
6. Marketing of fast moving consumer goods : a study of viral videos with forest-related products
University essay from SLU/Dept. of Forest ProductsAbstract : The traditional forest industry is facing a change. Not only is the forest industry changing, also the world is changing in terms of threats of the implementation of new trade barriers and how companies are using marketing. READ MORE
-
7. Measuring the effect of Viral Negative Sentiment on Market Value : Case Study on United Airlines Crisis 2017
University essay from KTH/Industriell Marknadsföring och EntreprenörskapAbstract : Negative word of mouth is something most businesses try to avoid, It could affect the reputation and vision of a company in a consumer’s mind. The success of a company lies in the connection of a product or service with a satisfying good image that has been formed on the back of consumer’s mind. READ MORE
-
8. How & Why Social Media is Used in B2B Marketing : A qualitative study seen from marketing managers’ perspective
University essay from Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Abstract : The digital landscape is rapidly changing and provides business-to-business companies with new digital tools and channels to conduct their marketing work e.g. social media networks. Business-to-consumer firms have been previously research in the topic of social media and digital marketing. READ MORE
-
9. Digital marknadsföring av banktjänster mot yngre skogs- och lantbruksintresserade personer
University essay from SLU/Dept. of Forest ProductsAbstract : Den ökande användningen av internet i dagens samhälle har lagt grunden till uppkomsten av fenomenet sociala medier. Sociala medier är digitala kommunikationskanaler som tillåter användare att kommunicera och utbyta information med varandra. READ MORE
-
10. Getting the audience's attention by going viral : A case study on Sverige för UNHCR’s video messages on the refugee crisis
University essay from Uppsala universitet/Medier och kommunikationAbstract : Denna studie argumenterar för att dagens mediesamhälle fungerar som en hybrid, där sociala medier och traditionella medier lever och verkar i symbios. Det som får tillräckligt stor spridning på sociala medier kan påverka nyhetsdagordningen och därmed vad allmänheten anser vara viktigt för tillfället. READ MORE