Essays about: "viral marknadsföring"
Showing result 16 - 20 of 23 essays containing the words viral marknadsföring.
-
16. Triggering Factors for Word-of-Mouth : A case ctudy of Tipp-Ex's viral marketing campaign
University essay from IHH, ESOL (Entrepreneurship, Strategy, Organization, Leadership); IHH, EMM (Entreprenörskap, Marknadsföring, Management)Abstract : Purpose: The aim of this Bachelor Thesis is to explore what makes an interactive viral marketing campaign effective in terms of Word-of-Mouth. Background: With the growth of Internet, a new force of marketing has developed where the consumer is more involved in the marketing process. READ MORE
-
17. Social mediemarknadsföring
University essay from Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för managementAbstract : Resultatet från vår undersökning visar att ett visst engagemang i sociala medier – trots att det inte utgör en nödvändighet för ett företags överlevnad – kan erbjuda stora fördelar och bör närmast ses som en möjlighet. Det kan vara av intresse att finnas där folk finns och det kan tyckas fördelaktigt att, även om man kanske inte väljer att aktivt delta, åtminstone finnas med och om-världsbevaka. READ MORE
-
18. Does Wrapp help companies create brandadvocates?
University essay from KTH/Industriell marknadsföringAbstract : Internet med dess sociala nätverk som blivit till mediekanaler har kommit att förändra vårt beteende när det gäller hur vi kommunicerar och vad vi kommunicerar. Det senaste skiftet representeras av förskjutningen från datorn till mobilen dit alltmer aktivitet flyttas. READ MORE
-
19. Successful Branding in Covert Virals : Communication Strategy and Communication Channel Synergy
University essay from Internationella HandelshögskolanAbstract : Purpose: The purpose of this study is to see what implications the new communication channel of Covert Virals has on acknowledged communication strategies and whether or not these strategies are still viable within Covert Virals. Background: The term Covert Viral has been given to pieces of advertisement, spread through the medium of electronic word of mouth over social networks, which are designed to look user made. READ MORE
-
20. Viral Marketing : A Quantitative Study about how Viral Marketing affects the Consumers Buying Act
University essay from Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Abstract : .... READ MORE