Essays about: "kvantitativ studie"
Showing result 36 - 40 of 428 essays containing the words kvantitativ studie.
-
36. Deep learning for temporal super-resolution of 4D Flow MRI
University essay from KTH/Matematik (Avd.)Abstract : The accurate assessment of hemodynamics and its parameters play an important role when diagnosing cardiovascular diseases. In this context, 4D Flow Magnetic Resonance Imaging (4D Flow MRI) is a non-invasive measurement technique that facilitates hemodynamic parameter assessment as well as quantitative and qualitative analysis of three-directional flow over time. READ MORE
-
37. The Role of Communication in Organizational Change : Case Study of Indonesian Telecommunication Company
University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Abstract : This thesis enhances our undertanding of the intricate relationship between communication, change management, and organizational change, offering practical insights and theoretical advancements for the field. This thesis investigates the role of communication and change management during organizational change through a comprehensive case study conducted in an Indonesian telecommunication company. READ MORE
-
38. Mathantverkscertifiering på Åland : en kvantitativ studie
University essay from SLU/Department of Molecular SciencesAbstract : Kunskapen om hur lång tid, vad för ansträngning, vilken teknik och insikt som krävs för att producera mathantverksprodukter är liten. Innan industrialiseringen producerades alla produkter för hand och inom närområde. I dagens samhälle på Åland och Finland blir allt fler livsmedelsprodukter importerade. READ MORE
-
39. Innovation in Defense : characteristics of high-performing defense startups
University essay from Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : Recently several European countries have announced massive increases in their military budgets. Innovation initiatives organized by NATO and the European Defence Fund will also be conducted over the coming decade. READ MORE
-
40. Consumers behavior during the Covid-19 pandemic : A quantitative study on consumers' experience and purchase decision about fast fashion advertising on social media during the Covid-19 pandemic
University essay from Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetAbstract : Bakgrund: Sociala medier har blivit en plattform för kommunikation mellan företag och konsumenter. Konsumenter kan samla information innan ett köp och därför är annonsering på sociala medier ett strategiskt verktyg för att rikta in sig på konsumenter och skapa behov. READ MORE