Essays about: "Branding channels"
Showing result 6 - 10 of 53 essays containing the words Branding channels.
-
6. Branding Images : White Saviorism and Shock Appeals by BBC Three
University essay from Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Abstract : This research has focused on the representation of foreign cultures in four BBCdocumentaries. To be more precise, it looked into how public documentariesportray foreign cultures, specifically within a frame of development aid and whitesaviourism when watching documentaries by BBC Three, a channel which iscentred towards a young audience. READ MORE
-
7. Sustainability and Corporate Branding: shotgun wedding or match made in heaven?
University essay from Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenAbstract : Purpose: The purpose of this thesis is to gain a better understanding of the interplay between sustainability and corporate branding internally in organisations. By studying how internal communication contributes to the employees’ perception of these concepts, we aspire for this research to result in a greater comprehension of the role of internal communication in relation to sustainability and corporate branding. READ MORE
-
8. The Millennial Eyes : A Study Of Consumers’ Response Towards Sustainable Fashion Collaborations’ Communication
University essay from Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiAbstract : The fashion industry has faced a radical change in how the market has been operating towards a more digitized landscape, and several fashion brands have started developing greater customer experiences as well as engaging the consumers with conveyance of authentic content. Since fashion collaborations can increase awareness and have an immense impact on the consumers’ perception, the concept of creating sustainable collaborations have become an ideal way to meet the needs of the millennial consumers. READ MORE
-
9. Mervärdesstrategier i svensk tomatodling
University essay from SLU/Dept. of People and SocietyAbstract : Som en konsekvens av högre produktionskostnader behöver svenska tomatproducenter erbjuda mervärden för att vara konkurrenskraftiga, det vill säga skapa egenskaper som värderas högt av konsument och som differentierar tomaterna från importerade tomater som till exempel närhet till konsument, produktförädling, miljömässiga värden, smak och utseende. Denna studie utgår från intervjuer med svenska tomatodlare och handlar om hur olika odlare arbetar med mervärdesstrategier i svensk tomatodling. READ MORE
-
10. Mervärdesstrategier i svensk tomatodling
University essay from SLU/Dept. of People and SocietyAbstract : Som en konsekvens av högre produktionskostnader behöver svenska tomatproducenter erbjuda mervärden för att vara konkurrenskraftiga, det vill säga skapa egenskaper som värderas högt av konsument och som differentierar tomaterna från importerade tomater som till exempel närhet till konsument, produktförädling, miljömässiga värden, smak och utseende. Denna studie utgår från intervjuer med svenska tomatodlare och handlar om hur olika odlare arbetar med mervärdesstrategier i svensk tomatodling. READ MORE