Essays about: "varumärke"

Showing result 31 - 35 of 172 essays containing the word varumärke.

  1. 31. Undersökning av digital marknadsföringsstrategi

    University essay from SLU/School for Forest Management

    Author : Viktor Svedlund; [2020]
    Keywords : digitalisering; digital marknadsföring; sociala medier;

    Abstract : Företag står under ständig utveckling och en drivkraft att öka sin omsättning och stärka sitt varumärke. För att nå ut med sin produkt, tjänst eller kännedom om varumärket så marknadsför sig företag. READ MORE

  2. 32. Implementation of a Value-Based Pricing Model for a Customised Metal Recycling Solution

    University essay from KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.); KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)

    Author : Melika Abedi; Elin Thun; [2020]
    Keywords : Stainless Steel Industry; Metal Recovery; Sustainability; Material Reuse; Circular Economy; Customer Value; Pricing Management; Pricing Models; Value-Based Pricing; Rostfria Stålindustrin; Metallåtervinning; Hållbarhet; Materialåteranvändning; Cirkulär Ekonomi; Kundvärde; Prishantering; Prissättningsmodeller; Värdebaserad Prissättning;

    Abstract : As the stainless steel industry continues to grow, so does the environmental impacts generated by the various production processes. Such impacts not only affect the environment but pose great health concerns for humans and other living things. Therefore, it is necessary for all stakeholders to continuously improve their sustainability work. READ MORE

  3. 33. Architectural Concepts in Retail Research

    University essay from KTH/Ledning och organisering i byggande och förvaltning

    Author : Pedro Ivan D’Aquino de Paula; [2020]
    Keywords : Retail design; Retail Environment; Architectural concepts; Retail design; Retail Environment; Architectural concepts;

    Abstract : The Retail industry is one of the most important areas in the Real Estate field. In retailing, design involves several aspects to create a communicative and attractive environment. Retailers are in an incessant search for the most vanguard design methods for branding promotion and customer attraction. READ MORE

  4. 34. Predicting Visual Fixation on Digital Advertisement using Machine Learning

    University essay from KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Author : Richard Hedlund; [2020]
    Keywords : ;

    Abstract : Despite the fact that ad-tech being a multi-billion dollar industry, the percentage of digital ads which are actually being clicked on is as low as 0.1 % in many cases. The performance of ads which can be clicked on are often measured by click-through rate (CTR), in other words, action based. READ MORE

  5. 35. Varumärkesbyggande säljstöd för virkesköpare i skogsbranschen : en fallstudie om Martinsons Skogshandbok

    University essay from SLU/Dept. of Forest Economics

    Author : Julia Algotsson; [2020]
    Keywords : försäljning; försäljningsstöd; marknadsföring; premium-differentiering; varumärke; varumärkesbyggnad; varumärkesidentitet; virkesköpare; branding; brand building; business-to-business; business-to-business sales support; forest industry; sales; sales management; sales support;

    Abstract : I takt mot ett fossilfritt samhälle blickar allt fler mot den förnybara skogsråvaran. Skogsindustrin går på högvarv och konkurrensen hårdnar. Aldrig förr har marknadsföring varit så aktuellt, och till den hör teorin om försäljning. READ MORE