Essays about: "Medarbetarperspektiv"
Showing result 1 - 5 of 9 essays containing the word Medarbetarperspektiv.
-
1. See you at LinkedIn - The complex link between employees and organizations
University essay from Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationAbstract : The purpose of this study is to contribute with knowledge about how employees perceive their LinkedIn usage in relation to their organization. To increase the awareness of how organizations can work strategically with LinkedIn the link between organizations and employees has been studied. READ MORE
-
2. Hållbarhet i arbetet : fallstudie ur ett medarbetarperspektiv
University essay from SLU/Dept. of Forest EconomicsAbstract : I samhället idag så pågår en strävan mot en hållbar framtid. En framtid där samhället inte utarmar jordklotet på fler resurser än vad som skapas. Ansvaret för arbetet mot en hållbar framtid vilar hos oss alla, inte minst hos företagen i både Sverige och världen. READ MORE
-
3. Factors Affecting Employee Acceptance of Electronic Shelf Labels In a Mandatory Business Environment : -A Study Applying the UTAUT-Model in a Swedish Organization
University essay from Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomiAbstract : Background: The retail industry is one of the most competitive industries today as the emergence of the e-commerce has put significant pressure on traditional retailers. As price change frequencies have doubled, physical retailers struggle to adapt to online retailers; and as a result, new technologies for price automation such as Electronic Shelf Labels has emerged. READ MORE
-
4. Facilitating an Industry 4.0 Implementation
University essay from KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Abstract : We are today facing an industrial revolution called Industry 4.0. Earlier in the human history, we have seen multiple industrial revolutions, but only after they actually happened. This is the first time we can see that an industrial revolution is on its way. READ MORE
-
5. A study of the gratifications sought and obtained through using Enterprise Social Media: an employee perspective
University essay from Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationAbstract : En studie om sökta och erhållna belöningar genom användning av Enterprise Social Media: ett medarbetarperspektiv Många anser att ESM har potentialen att både förenkla och förbättra samarbete, och stärka det ”sociala kapitalet”, men ändå misslyckas 80% av implementationerna. Denna studie hoppas ge insikter i vad som driver de som ändå använder ESM, med förhoppningen att bidra till fler lyckade framtida implementationer. READ MORE