Essays about: "consumer distribution channel"

Showing result 1 - 5 of 22 essays containing the words consumer distribution channel.

  1. 1. The Role of the Physical Store in an Omnichannel Strategy : A qualitative study of Generation Z in the Swedish fashion industry

    University essay from Umeå universitet/Företagsekonomi

    Author : Axel Wedebrand; Charlotta Ödling; [2021]
    Keywords : Generation Z; Omnichannel; Physical Store; Customer Journey; Customer Experience; Shopping Behavior; Fashion; Retail; Webrooming; Showrooming; Cross- Channel Freeriding; E-Commerce; Brick-and-Mortar;

    Abstract : The modern retail landscape is experiencing a continuous change due to digitalization. With the growing number of available channels, consumers' consequent behavior within the fashion retail environment are becoming ever more complex. READ MORE

  2. 2. Mervärdesstrategier i svensk tomatodling

    University essay from SLU/Dept. of People and Society

    Author : Sebastian Stotzer; [2020]
    Keywords : mervärde; tomat; strategi; fallstudie; producentorganisation; närodlat; värdeadderad; trädgårdsföretag;

    Abstract : Som en konsekvens av högre produktionskostnader behöver svenska tomatproducenter erbjuda mervärden för att vara konkurrenskraftiga, det vill säga skapa egenskaper som värderas högt av konsument och som differentierar tomaterna från importerade tomater som till exempel närhet till konsument, produktförädling, miljömässiga värden, smak och utseende. Denna studie utgår från intervjuer med svenska tomatodlare och handlar om hur olika odlare arbetar med mervärdesstrategier i svensk tomatodling. READ MORE

  3. 3. Mervärdesstrategier i svensk tomatodling

    University essay from SLU/Dept. of People and Society

    Author : Sebastian Stotzer; [2020]
    Keywords : mervärde; tomat; strategi; fallstudie; producentorganisation; närodlat; värdeadderad; trädgårdsföretag;

    Abstract : Som en konsekvens av högre produktionskostnader behöver svenska tomatproducenter erbjuda mervärden för att vara konkurrenskraftiga, det vill säga skapa egenskaper som värderas högt av konsument och som differentierar tomaterna från importerade tomater som till exempel närhet till konsument, produktförädling, miljömässiga värden, smak och utseende. Denna studie utgår från intervjuer med svenska tomatodlare och handlar om hur olika odlare arbetar med mervärdesstrategier i svensk tomatodling. READ MORE

  4. 4. How is returns management differentiated between click-and-mortar and pure play companies?

    University essay from Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Author : Emma Midgley; Victoria Seim Strömseng; [2019-06-20]
    Keywords : ;

    Abstract : The emergence of e-commerce and returns management has not only provided a wide selection of corporate opportunities, but it has also come with new obstacles that challenge competitive objectives, goals and strategies of businesses. The following thesis aims to distinguish returns management processes between click-and-mortar and pure player companies. READ MORE

  5. 5. Marketing managers in the age of AI : A multiple-case study of B2C firms

    University essay from Umeå universitet/Företagsekonomi

    Author : Alex Mugrauer; Johannes Pers; [2019]
    Keywords : artificial intelligence; machine learning; decision-making; marketing; marketing manager; MarTech;

    Abstract : The growing capacity of artificial intelligence (AI) has been compared to how electricity transformed our world and industries a hundred years ago. AI is changing the rules, roles and tools of marketing, as marketing is one of the most prosperous areas to implement AI in. READ MORE